maandag 24 februari 2014

Work in progress....

Ziezo! Het eerste klusweekend is achter de rug! En we hebben al aardig wat, figuurlijke, bergen verzet. 


Eerst maar even wat jaren 80(?) reliquien rigoureus verwijderd. Zonde!? Bij deze beloven we plechtig in ieder geval de tegenwijsheden te gaan toepassen. 'Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven' anno 2014 zegt dit zoveel als 'YOLO!'.





Het dak van de camper is bekleed met leer van weleer. We besluiten ook daar maar meteen korte metten mee te maken. 
Als het leer weg is blijkt het dak slechter dan we dachten. Geen kringetje te zien op het leer aan de binnenkant, maar er onder is het kletsnat. Dit betekent dat we ook het houtwerk in de slaapkoof moeten gaan vervangen. En dat we nu een zeil over het dak hebben zitten bij gebrek aan stalling/klusplek.  YOLO!





Als we dan toch aan een bad-ass verbouwing moeten beginnen gaan 
we ook maar meteen all the way: We gaan de keuken verplaatsen! Dit levert ons 1 nutteloze zitplek minder(waar je niet kon zitten omdat je je hoofd stootte tegen een kastje), een extra slaapplek 
èn een 4- pers zitje op. 

Robert is als een malle aan de slag gegaan en het resultaat mag er nu al zijn. Echt veel logischer deze indeling en het ziet er ook nog eens gezelliger uit! Vinden wij dan... Op een gegeven moment zullen ook jullie, mijn lieve blog lezers,  door deze graftakkenbende heen kunnen kijken ;). That is a promise.




Kijk 'm gaan. Dames, let ook even op het bijbehorende decolleté:




Ik hoor jullie trouwens denken 'Janneke, wat doe jij eigenlijk?'. 
Nou, ik zal jullie eens even precies vertellen wat ik doe: 


Ik schuur. 



En schuur. 
En schuur.





En zet koffie. 

En blog.

YOLO!


Tot de volgende keer! liefs & xxxx

5 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat een moed en doorzettingsvermogen hebben jullie toch.
    Respect!!!!!
    Ik hoop dat jullie niet al te veel tegenvallers meer zullen krijgen.
    zet 'm op
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janneke als je ooit van baan wilt veranderen moet je schrijfster worden de nieuwe janneke noort of Janneke Larson. Wat een humor!!!
    Toen ik ooit bij Frank en willemien in hun huis kwam aan de lekdijk dacht ik ook waar zijn ze aan begonnen en kijk wat dat voor paradijsje is geworden, komt met julie camper ook helemaal goed.
    groetjes van ons!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet! Ziet er goed uit... Of ik het dan over de camper of Roberts decollete heb laat ik in het midden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Janneke & Robert, wat een klusverslaving :) :) :) . Wel blij dat ie jullie getroffen heeft, en niet mij :). Ben benieuwd hoe jullie rijdend paleis er uit gaat zien. Gaan jullie er mee naar de bergen achter Sotsji? Dan komt er vermoedelijk wel modder op de lak. Heel veel succes met de klus en ik ga jullie volgen. Hartelijke groet van jullie bejaarde tante Titia, die met gemak 120 rijdt (dat moeten jullie (met wind mee) nog maar voor elkaar zien te krijgen :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Je kunt nu reageren zonder account